Lees onze maatregelen en wees welkom

Wij stellen u graag op de hoogte over de genomen maatregelen binnen Autogroep Ursem Barten.

Laatste update: 23 februari 2021

Werkplaatsen én showrooms* geopend

Werkplaats

Dit betekent dat u voor reparatie en onderhoud aan uw auto op onze vestigingen terecht kunt. Als de situatie het toestaat, kunt u plaatsnemen in onze coronaproof wachtruimtes. Maar wij wijzen u ook graag de weg als u een rondje wilt lopen, bieden u een leenfiets- of auto óf in samenspraak kan er een haal/brengservice worden afgestemd.

Showrooms

Onze showrooms zijn vanaf 3 maart 2021 op afspraak* geopend. Zo kunnen wij, met inachtneming van de basisregels, u weer ‘live’ helpen en te woord staan! Het is wel van belang dat u minimaal 4 uur van te voren een afspraak hiervoor met ons maakt, zodat wij uw bezoek veilig en verantwoord af kunnen stemmen met andere bezoekers aan onze showrooms.

Wij zijn online en telefonisch goed bereikbaar

Onze verkoopafdeling is volledig operationeel, ook online. Onze verkoopteams zijn digitaal en telefonisch zeer goed bereikbaar. Via WhatsApp, e-mail of telefoon staan wij voor u klaar.

Onderdelen afhalen blijft mogelijk

Het blijft is ook mogelijk om onderdelen af te halen op onze vestigingen. Wij willen u met klem vragen rekening te houden met het dragen van een mondkapje voor onze én uw eigen veiligheid.

Veelgestelde vragen:

Mijn auto moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

Ja, dit kan nog steeds. Onze werkplaatsen zijn volledig operationeel.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem daarvoor contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto. Kan ik naar de showroom komen?

Vanaf 3 maart 2021 is het mogelijk om onze showrooms weer ‘live’ te bezoeken, op afspraak weliswaar met inachtneming van de basisregels. Deze afspraak dient minimaal 4 uur van te voren te zijn gemaakt. Daarbij helpen wij u graag via onze (online) kanalen zoals telefoon en e-mail, Whatsapp en social messaging (Facebook en Instagram). Neem gerust contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik heb een vervangende auto nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden gebruikt voor vervangend vervoer zijn bij inname ontsmet. Hierbij is extra aandacht voor oppervlaktes die veelvuldig worden aangeraakt, zoals stuur, versnellingspook, portiergrepen, sleutels enz. Ook bij aflevering wordt de auto ontsmet.

Welke voorzorgsmaatregelen treffen wij?

  • Al onze collega’s werken volgens de voorschriften van het RIVM en de Rijksoverheid.
  • Wij treffen extra maatregelen voor extra hygiëne.
  • We proberen zo contactloos mogelijk te werken en denken graag met u mee.
  • We wassen onze handen met grote regelmaat.
  • We zorgen voor voldoende afstand

Wanneer u zelf klachten als hoesten of koorts ervaart, dan willen we u verzoeken thuis te blijven. Heeft u een afspraak en ervaart u dergelijke klachten? Neem dan contact met ons op om deze op een ander moment in te plannen. Wij denken graag met u mee.

HomeLees onze maatregelen en wees welkom